Inhoudelijke bijeenkomst op 11 oktober 2021 concept Ruimtelijke Visie Participatietraject ‘Oog van Koudekerk’

Hierbij delen wij u mee dat de tweede bijeenkomst voor het participatietraject voor de concept Ruimtelijke Visie “Oog van Koudekerk”

op maandag 11 oktober 2021 van 19.00 tot 21.00 uur plaatsvindt in De Ridderhof, Arie Hogenespad 1 te Koudekerk aan den Rijn. Tijdens deze inhoudelijke bijeenkomst zullen de vragen besproken en beantwoord worden die uit de informatiebijeenkomst van 30 juni 2021 zijn gekomen.

Tevens is er de mogelijkheid om deel te nemen aan interactieve sessies.

Aanmelden

Indien u deel wenst te nemen aan de inhoudelijke bijeenkomst kunt u zich tot en met donderdag 7 oktober 2021 aanmelden via: oogvankoudekerk@alphenaandenrijn.nl. Houdt u er rekening mee dat dat deelname alleen mogelijk is met een bewijs van vaccinatie op papier of digitaal. Mocht u dit op locatie niet aan kunnen tonen is het helaas niet mogelijk de bijeenkomst bij te wonen.